دلم براتون سوخت
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..ببین بخند.. و آدرس doset-nadaram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باور کنید دخترای امروزی گرگ تر از پسرا هستن

روز اول

پسر: سلام

دختر : سلام

پسر: چطوری؟

دختر : بد نیستم مرسی

.
.
.

هفته اول

پسر: سلام

دختر : علیک سلام

پسر: چطوری؟

دختر : بد نیستم مرسی . تو چطوری؟

.
.
.

هفته دوم


پسر: سلام

دختر : علیک سلام . چطوری؟

پسر: قربانت . بد نیستم . تو چطوری؟

دختر : مرسی .... خوبم

.
.
.

هفته سوم

دختر: سلام

پسر: سلام . چطوری ؟ خوبی؟

دختر: مرسی خوبم . خیلی خوبم و یک نگاه معنی دار (بقول امروزیها میده به پسره)

.
.
.

هفته چهارم

دختر : سلام عزیزم . چطوری ؟ خوبی؟

پسر: سلام عزیز دلم . مرسی بد نیستم . تو چطوری ؟

دختر : مرسی . می دونی ؟ می خوام یک چیزی بهت بگم . نمی دونم الان بگم یا

بعد؟

پسر: بگو عزیزم

دختر : نه! ... حالا زوده ..... باشه بعد!

.
.
.

هفته پنجم

دختر : سلام عزیزم ... چیزی که هفته پیش می خواستم بهت بگم این بود که

دوستت دارم ... عاشقتم ... زندگی بدون تو برام بی معنیه . تمام!!!! آینده خودمو با تو

می بینم . اگه تو نباشی آینده برای من هیچه!!!

و کلی از این حرفا..... و پسر باور می کنه!

پسر : ♥ ♥ ♥

.
.
.

هفته ششم

پسر: امروز یک دختری توی خیابان آمد از من یک آدرس پرسید . منم...

دختر : دیگه چی ؟!!! دلمو شکستی . تو که می دونی من چقدر حسودم. چرا این

کارو کردی؟

پسر: من که کاری نکردم فقط جواب سوالشو دادم....

دختر : یک قول به من میدی؟

پسر: بله

دختر : قول بده دیگه با هیچ دختری حرف نزنی

 

پسر: باشه عزیزم قول میدم...

 

روابط سالم و صمیمی و رمانتیک بدون برقراری کوچکترین تماس (حتی یک بوسه!)

ادامه دارد و ...

و ...

.
.
.

.
.
.

.
.
.

ماه هجدهم

دختر : برام خواستگار اومده

پسر: غلط کرده اومده !!!

دختر: چرا؟ خوب طوری که نیست اونم بالاخره آدمه !

پسر : تو چه جوابی بهش دادی ؟

دختر : هنوز هیچی !

پسر: ما کلی قرار مدار با هم داشتیم ! حالا می خوای اونو بذاریش جای من ؟

دختر : یه چیزی رو می دونی ؟ اون هیچ وقت نمی تونه جای تو رو بگیره !

پسر :من چیکار کنم ؟

دختر : نمی دونم ! فقط به من فکر نکن ! من اگه بدونم تو به من فکر می کنی آب

خوش از گلوم پایین نمی ره !میگم برو زودتر زن بگیر...

پسر :حسودیت نمی شه ؟

دختر : نمی دونم چرا دیگه از این که تو رو با دختر دیگه ای ببینم حسودیم نمی شه !!

پسر: در فکر و خیال خود ..... من می دونم چرا !

 

بعدش پسر از خاطرات خوش گذشته می گه و دختر هم برای خالی نبودن عریضه

 

مراسم آبغوره گیری رو اجرا میکنه !!!

.
.
.

دوران خوش دختر و دوران تحول پسر شروع می شه!!!

.
.
.

دید پسر نسبت به دختر ها عوض می شه.

قلبش نسبت به واژه هایی از قبیل دوستت دارم و عاشقتم مقاوم میشه و از اون به

 

بعده که سعی میکنه از همون اول رابطه رو به نتیجه برسونه...


نظرات شما عزیزان:

zari joooooon
ساعت16:19---4 دی 1391
salam baro bach ........salam samira khanom matalebet aaaaaaali and va ham chenin matalebi ke dokhtar khanoma va agha pesaray......mamnon az inke asbab khandeh va shadi ma ro farahm miknid

ashkan2050
ساعت23:21---3 دی 1391
امان از این دخترا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, ] [ 22:51 ] [ سمیرا ]

درباره وبلاگ

✔ مــــ ن ✔ نهـــ قدیسهــــ امـــ ✔ نهـــ فاحشهــــ ✔ مـ ن تنهآ یِـــکـــــ زَنَمـــــ ✔ پیچــ ـــو تآبهــ انداممــ زیبآستـــ ✔ مـــ ن نهـــ تحریکـــ کُنَندَمـــ ✔ نهــــــ کآلآیـ ی دردستآنـــِ مَردانهـــ اَتـــ ✔ بِخوانـــ مَرآ بآ ندایــــِ عشـــ ق ✔ نهــــ بآ هَوَسَتـــ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 458
بازدید کل : 29692
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1