وای از دست شومما بچه ها...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..ببین بخند.. و آدرس doset-nadaram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید .

 

 

دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟

من : زنم دیگه پس چی ام ؟

 

 

دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟

 

 

 

من : نه مامانی بابا مرده .

 

 

 

دخترم : راست میگی مامان ؟

 

 

 

من : آره چطور مگه ؟

 

 

 

دخترم : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟

 

 

 

من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ

 

 

 

دخترم : دایی سعید هم زنه ؟

 

 

 

من : نه اون مرده !

 

 

 

دخترم : از کجا فهمیدی زنی ؟

 

 

 

من : فهمیدم دیگه مامان، از قیافه ام .

 

 

 

دخترم : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟

 

 

من : از اینکه

 

خوشگلم ،

 

 

 

دخترم : یعنی هر کی خوشگل بود زنه‌ ؟

 

 

 

من : اره دخترم

 

 

 

دخترم : بابا از کجا فهمید مرده

 

 

 

من : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه و زیاد

 

 

 

خوشگل نیست مرده !

 

 

 

دخترم : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟

 

 

 

من : آره تقریبا .

 

 

دخترم : ولی بابایی که از تو

 

خوشگل تره

 

 

 

من : اولا تو نه شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟

 

 

 

دخترم : چشاش

 

 

 

من : یعنی من زشتم مامان ؟

 

 

 

دخترم : آره

 

 

 

من : مرسی


 

 

 

دخترم : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !!

 

 

 

من : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست

 

 

 

دخترم : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود

 

 

 

من : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه

 

 

 

دخترم : مامان من مردم

 

 

 

من : نه تو زنی

 

 

 

دخترم : یعنی منم زشتم

 

 

 

من : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی

 

 

 

دخترم : یعنی من زن نیستم ؟

 

 

 

من : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی

 

 

 

دخترم : یعنی چی ؟

 

 

 

من : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص

 

 

 

میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه .

 

 

 

دخترم : یعنی منم مامانم ؟

 

 

 

من : اره دیگه تو هم مامان عروسکهاتی

 

 

 

دخترم : نه ، مامان واقعی ام ؟

 

 

 

من : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکهات هستی دیگه

 

 

دخترم : مامان

 

مسخره نباش دیگه من چی ام

 

 

 

من : تو کودکی

 

 

 

دخترم : کی زن میشم

 

 

 

من : بزرگ شدی

 

 

 

دخترم : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟

 

 

 

من : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی

 

 

 

دخترم : بابا

 

 

 

من : بابات کی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!!

 

 

 

دخترم : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه

 

 

 

من : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟

 

 

 

دخترم : نمی دونم

 

 

 

من : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه

 

 

 

دخترم : کی؟

 

 

 

من : ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی کم کم می فهمی .

 

 

 

دخترم : الان می خوام بفهمم .

 

 

 

من : خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده

 

 

 

دخترم : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی

 

 

 

من : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟

 

 

 

دخترم : مامانم

 

 

 

من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن

 

 

 

دخترم : آهان فهمیدم .

 

 

من : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با عروسکهات

 

بازی کن

 

 

 

 

 

 

 

****

 

 

 

نیم ساعت بعد

 

 

 

دخترم : مامان یه سوال بپرسم

 

 

 

من : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها

 

 

 

دخترم : در مورد ماهی قرمزه است .

 

 

 

من : خوب بپرس

 

 

 

دخترم : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده ؟

 

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ] [ 18:40 ] [ سمیرا ]

درباره وبلاگ

✔ مــــ ن ✔ نهـــ قدیسهــــ امـــ ✔ نهـــ فاحشهــــ ✔ مـ ن تنهآ یِـــکـــــ زَنَمـــــ ✔ پیچــ ـــو تآبهــ انداممــ زیبآستـــ ✔ مـــ ن نهـــ تحریکـــ کُنَندَمـــ ✔ نهــــــ کآلآیـ ی دردستآنـــِ مَردانهـــ اَتـــ ✔ بِخوانـــ مَرآ بآ ندایــــِ عشـــ ق ✔ نهــــ بآ هَوَسَتـــ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 435
بازدید کل : 29669
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1