امیرحسین مطلب ارسالی ازamirjojo
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..ببین بخند.. و آدرس doset-nadaram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دختر و پسر

 

روز اول

پسر: سلام

دختر : سلام 
پسر: چطوری؟
دختر : بد نيستم مرسی

هفته اول
پسر: سلام 
دختر : عليک سلام 
پسر: چطوری؟
دختر : بد نيستم مرسی . تو چطوری؟

هفته دوم 
پسر: سلام 
دختر : عليک سلام . چطوری؟
پسر: قربانت . بد نيستم . تو چطوری؟
دختر : مرسی .... خوبم

 هفته سوم دختر: سلام 
پسر: سلام . چطوری ؟ خوبی؟
دختر: مرسی خوبم . خيلی خوبم و يک نگاه معنی دار به پسر
.

هفته چهارم دختر : سلام عزيزم . چطوری ؟ خوبی؟ 
پسر: سلام عزيز دلم . مرسی بد نيستم . تو چطوری ؟
دختر : مرسی . می دونی ؟ می خوام يک چيزی بهت بگم . نمی دونم الان بگم يا بعد؟ 
پسر: بگو عزيزم
دختر : نه ... حالا زوده ..... باشه بعد
!

هفته پنجم 
دختر : سلام عزيزم ... چيزی که هفته پيش می خواستم بهت بگم اين بود که دوستت دارم ... عاشقتم ... زندگی بدون تو برام بی معنيه . تمام آينده خودمو با تو می بينم . اگه تو نباشي آينده برای من هيچه !!!!!!
و کلی از اين حرفها ...... و پسر باور می کنه
!

هفته ششم 
پسر: امروز يک دختری توی خيابان آمد از من يک آدرس پرسيد . منم ...
دختر: ديگه چی ؟!!! دلمو شکستی . تو که می دونی من چقدر حسودم ! چرا اين کارو کردی ؟
پسر: من که کاری نکردم فقط جواب سوالشو دادم .....
دختر : يک قول به من می دی؟
پسر: بله 
دختر : قول بده ديگه با هيچ دختری حرف نزنی 
پسر: باشه عزيزم قول می دم 
روابط سالم و صميمی و رمانتيک نه
 Sexi ادامه دارد .....

ماه هجدهم 
دختر : برام خواستگار آمده 
پسر: غلط کرده .....
دختر: چرا؟ خوب طوری که نيست اونم بالاخره آدمه !!!! 
پسر : تو چه جوابی بهش دادی ؟
دختر : هنوز هيچی ! 
پسر: ما کلی قرار مدار با هم داشتيم ! حالا می خوای اونو بذاريش جای من ؟ 
دختر : يه چيزی رو می دونی ؟ اون هيچ وقت نمی تونه جای تو رو بگيره !
پسر: من چيکار کنم ؟
دختر : نمی دونم ! فقط به من فکر نکن ! من اگه بدونم تو به من فکر می کنی آب خوش از گلوم پايين نمی ره ! میگم برو زودتر زن بگير !!!!!!
پسر : حسوديت نمی شه ؟ 
دختر : نمی دونم چرا ديگه از اين که تو رو با دختر ديگه ای ببينم حسوديم نمی شه !!!
پسر: در فکر و خيال خود ..... من می دونم چرا !!!!!!!
بعدش پسر از خاطرات خوش گذشته می گه و دختر هم برای خالی نبودن عريضه سنت آبغوره گيری رو اجرا می کنه !
دوران خوش دختر و دوران تحول پسر شروع می شه !
ديد پسر نسبت به دختر ها عوض می شه . قلبش نسبت به واژه هايی از قبيل دوستت دارم عاشقتم و ..... مقاوم می شه !
حالا اگر مورد مشابهی برای پسر پيش بيايد در آينده
:

روز اول پسر : سلام 
دختر : سلام 
پسر : ميايی خونمون ؟
دختر : نه ! 
پسر : مگه به من اعتماد نداری ؟
دختر : چرا ...ولی خووووووب !!!!
در اينجا پسر مراسمی بنام مخ زنی را شروع می کنه و موفق هم می شه علتش هم حرفهايی هست که بتازه گی از دختر قبلی ياد گرفته ! 
پسر : تو که می دونی من چقدر دوستت دارم 
دختر : آره ..... ولی ..... آخه ......
پسر : من قول می دم برای خواستگاريت بيام و بگيرمت !! 
دختر : جدی می گی ؟؟؟؟ و قند توی دلش آب می شه !!!!!
پسر : آره قربونت برم ... و با يک نگاه عاقل اندر سفيه به دختر 
يواش يواش دل دختر نرم می شه و رضايت می ده !
و پسر : پس بريم ؟؟؟؟؟؟؟

عصر همان روز 
ريييييينگ ........ رييييينگ ......
پسر که با رفتن دختر به خواب عميقی فرو رفته در حاليکه خسته است با زحمت و غرغر گوشی را بر می دارد !!
پسر : بله ؟ بفرمايين .
دختر : سلام 
پسر : سلام چطوری ؟
دختر : مرسی . باهات کار دارم !!!!
پسر : تو که يک ساعت نيست از اينجا رفتی ؟؟؟؟؟!!!!!!

دختر : می خوام دوباره ببينمت !!!!! فردا بيام خونتون ؟!!!!! 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 29 دی 1391برچسب:, ] [ 21:24 ] [ ]

درباره وبلاگ

✔ مــــ ن ✔ نهـــ قدیسهــــ امـــ ✔ نهـــ فاحشهــــ ✔ مـ ن تنهآ یِـــکـــــ زَنَمـــــ ✔ پیچــ ـــو تآبهــ انداممــ زیبآستـــ ✔ مـــ ن نهـــ تحریکـــ کُنَندَمـــ ✔ نهــــــ کآلآیـ ی دردستآنـــِ مَردانهـــ اَتـــ ✔ بِخوانـــ مَرآ بآ ندایــــِ عشـــ ق ✔ نهــــ بآ هَوَسَتـــ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 524
بازدید کل : 29758
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1